Ved at bruge denne hjemmeside og dens tjenester accepterer du at være bundet af disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke er enig, skal du ophøre med at bruge dette websted og dets tjenester. Ved at bestille en ordre hos www.shw.DK bekræfter du, at du har tilladelse til at bruge den anvendte betalingsmetode og anerkender, at du har læst og accepteret disse vilkår og betingelser.
VILKÅR og BETINGELSER - SEA HEALTH & WELFARE
1. Bestilling på www.shw.dk
Når du afgiver en ordre på www.shw.dk og modtager en ordrebekræftelse fra os, accepterer du en aftale med:
Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE)
Højnæsvej 56
2610 Rødovre
Danmark
Telefon: +45 7240 2610
Mail: info@shw.dk
Du accepterer disse vilkår og betingelser, og vi vil derfor have dig til at læse dem grundigt, inden du bestiller varer hos os eller gør brug af hjemmesiden.
Din ordre er ikke endelig, før vi har accepteret din ordre ved at sende en ordrebekræftelse til dig.
Du bestiller de ønskede produkter ved at vælge produkter, og lægge dem i kurven. Når du har valgt dine varer, og er klar til at placere din ordre, skal du klikke på ”tilføj til kurv", hvorefter du indtaster dit navn, adresse, telefonnummer, mailadresse og/eller leveringsadresse.
Når du har indtastet alle de nødvendige oplysninger, vil du blive bedt om at bekræfte din ordre og samtidig angive, at du accepterer vores vilkår og betingelser.
Du bør altid gennemgå din ordre før du placerer den. Før du placerer din ordre, har du mulighed for at redigere de indtastede oplysninger. Du kan i løbet af din ordre til enhver tid tilføje eller fjerne elementer fra kurven.
Når du har foretaget din bestilling, vil du modtage en kvittering. Kvitteringen er et udtryk for, at ordrener indgået og vil blive behandlet. Vi gemmer din ordre og ordrebekræftelsen, og du kan altid få en kopi ved at kontakte os.
Hvis du har lavet en fejl, da du afgav din ordre, bedes du kontakte os på salg@shw.dk.
På www.shw.dk er du også underlagt vilkårene for både Squarespace og Stripe. Dette websted er bygget ved hjælp af Squarespace og bruger Squarespace's e-commerce funktion til at udføre og behandle ordrer. Squarespace's vilkår og betingelser, herunder dets privatlivspolitik, kan findes her. Betalingssystemet på www.shw.dk behandles ved hjælp af Stripe. Stripe's vilkår og betingelser, herunder dets privatlivspolitik, kan findes her. Squarespace og Stripe har muligvis adgang til dine oplysninger, da de støtter dette websted i sin autoriserede brug af dine oplysninger.
2. Ændring eller annullering af ordrer
Vi kan hjælpe dig med at ændre din ordre, men kun hvis produktet/varerne ikke er afsendt.
Hvis varen allerede afsendt, har du 14 dages fortrydelsesret. Læs mere om returnering nedenfor.
Uden at være forpligtet til at betale erstatning eller på anden måde dække dine omkostninger, har vi ret til at annullere et køb i følgende situationer:
• hvis der har været en utilsigtet fejl på www.shw.dk,
• hvis dine betalingsoplysninger ikke kan verificeres eller ikke er korrekte,
• hvis vi har mistanke om, at din ordre bliver leveret i ond tro eller i relation til ulovlige aktiviteter.
Vi vil forsøge at løse problemet, og vi vil naturligvis underrette dig om enhver annullering før den finder sted. Hvis en annullering finder sted, vil vi returnere alle mulige betalinger uden ekstra omkostninger for dig.
3. Priser
Alle priser på www.shw.dk er angivet i DKK ekskl. dansk moms og leveringsomkostninger.
Alle priser er dagspriser, som opdateres jævnligt.
Priserne vist på www.shw.dk er gældende på det tidspunkt købet er foretaget. Vi kan uden varsel ændre vores priser, men selvfølgelig med forbehold for ordrer som vi har accepteret ved at sende en ordrebekræftelse.
4. Betaling
Som betalingsgateway kan du vælge at betale via Stripe.
Kontakt venligst salg@shw.dk med indkøbsordre, hvis du er et dansk rederi og ønsker at bestille produkter, der skal leveres i Danmark med momsfritagelse.
Bankoverførsel modtages også. Kontakt os ved ønske om bankoverførsel.
Der tages dog forbehold for trykfejl, stavefejl og udsolgte varer.
Kreditkortoplysningerne gemmes ikke, når din bestilling er gennemført. Ved at give kontakt- og betalingsoplysninger i forbindelse med en bestilling, accepterer du at tillade, at disse oplysninger bruges til at behandle og opfylde denne ordre. Ved at give dine kontaktoplysninger i forbindelse med tilmelding til kommunikation accepterer du at tillade, at kontaktoplysninger bruges til dette formål.
Kontaktoplysninger og betalingsoplysninger vil aldrig blive solgt. Kontaktoplysninger og betalingsoplysninger vil aldrig blive delt med en tredjepart, undtagen som krævet af Squarespace/Stripe for at opfylde autoriserede køb eller som krævet i loven.
Kontaktoplysninger og oplysninger om købte varer (ikke betalingsoplysninger) kan gemmes for at lette fremtidige indkøb og bruges til at analysere og forbedre vores forretningspraksis.
Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE) passer på din mailadresse og sælger ikke dine personoplysninger eller mailadresse.
5. Levering
Levering af varer anses gjort, når forbrugeren har fået varen.
Danmark: Alle ordrer i Danmark leveres af Post Nord. Leveringstid i Danmark er normalt 2-6 hverdage.
EU-lande: Alle ordrer i EU-lande leveres med Post Nord. Leveringstid i EU-landene er som regel indenfor 6-12 hverdage.
Verden: Alle ordrer til resten af verden leveres med Post Nord. Leveringstid til resten af verden er som regel indenfor 12-24 hverdage.
Når din ordre er afgivet, vil du umiddelbart efter modtage din kvittering på mail, som også er din ordrebekræftelse. Herefter pakkes og sendes ordren til den angivne leveringsadresse.
I tilfælde af at en vare ikke er på lager vil du blive kontaktet med hensyn til om hvorvidt du ønsker at vente på at varen er kommet på lager eller annullere ordren.
6. Fortrydelsesret og returnering
Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE) yder 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har som forbruger 14 dage til at meddele os, at du fortryder dit køb og til at sende varen retur til os.
Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. En vare vil blive betragtet som brugt hvis den bruges udover hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere.
Er varen brugt vil der blive lavet en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse vil køber ikke få retur.
Ved returnering bedes navn, adresse og ordrenummer opgivet.
Returvarer sendes til:
Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE)
Højnæsvej 56
2610 Rødovre
Danmark
Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE) tilbagebetaler købesummen til din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at varen er i samme stand og mængde. Det er derfor vigtigt, at du vedlægger de nødvendige informationer i returpakken, ordrekvittering og kopi af forudgående korrespondance med os. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt per efterkrav og husk at sende pakken som værdipakke, så du er forsikret.
7. Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Som udgangspunkt kan du klage over fabrikationsfejl og mangler, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret, forudsat produkt ikke er misligholdt. Vi vil vurdere reklamationen, hvis det skyldes naturlig slitage, fejlagtig eller skadeforvoldende vedligeholdelse eller anvendelse, kan reklamation-retten ikke gøres gældende. Bemærk, at almindelig brug kan slide produktet, og derved misligholde det. Når vi modtager en klage over en vare, vil vi tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes eller om pengene skal tilbagebetales. Derfor anbefaler vi, at du gemmer kvitteringen i mindst 2 år.
Ved berettigede reklamationer refunderer Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE) rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget og du kan aflevere en kvittering for afsendelsen.
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal det inklusiv en beskrivelse af fejlen sendes i forsvarlig emballage til:
Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE)
Højnæsvej 56
2610 Rødovre
Danmark
Husk, at sende pakken som værdipakke, så du er forsikret.
8. Persondatapolitik
Vi respekterer dit privatliv og behandler naturligvis dine personlige data i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Læs mere om behandling af personlige data i vores privatlivspolitik
9. Brug af cookies
Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd (SEA HEALTH & WELFARE) har mulighed for at bruge cookies for at kunne yde dig en bedre service og se, hvilke sider på websitet du er interesseret i at se. En cookie er en samling data, som et website gemmer via din browser på din pc, og som kan hentes på et senere tidspunkt. Cookies kan kun læses af det website, de stammer fra.
Læs mere om brugen af cookies i vores privatlivspolitik
10. Sikkerhed
Du kan sikkert handle på vores hjemmeside. Al kommunikation mellem vores betalingssystem og dig som kortindehaver sker via et Secure Socket Layer (SSL-forbindelse). SSL er en forkortelse for Secure Sockeys Layer. SSL er en standard sikkerhedsteknologi, som gør det muligt at etablere en krypteret (sikker) forbindelse mellem en webserver og en browser. Denne forbindelse sikrer, at alle data, der passerer mellem webserveren og browseren forbliver private.
11. Intellektuel ejendomsret
Alt indhold, billeder, design og tekst er Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd’s (SEA HEALTH & WELFARE) intellektuelle ejendom og må ikke anvendes uden udtrykkelig tilladelse.
Alle rettigheder er forbeholdt.
12. Links til andre hjemmesider
Dette websted kan indeholde links til eksterne eller tredjepartswebsteder. Denne hjemmeside har ingen kontrol over eksterne eller tredjepartswebsteder, og brugen af disse websteder er underlagt vilkårene og betingelserne for disse individuelle websteder. Du opfordres til at læse og forstå vilkårene og politikkerne for et eksternt eller tredjepartssite.